2009 m. rugpjūčio 26 d., trečiadienis

Po sunkios darbo dienos....

Vakar visą dieną aiškinausi apie Europos Sąjungos paramą, jos naudą bei finansavimą. Buvau daug girdėjusi anksčiau, bet pirmą kartą tiek naudingos informacijos vienoje vietoje...
Kasdien iš finansų ministerijos išeinu 17val., kaip ir kiti darbuotojai. Galvoje daug informacijos ir dar daugiau minčių. Šiandien buvau susitikime su finansų ministre. Galiu drąsiai pareikšti - ji yra labai protinga bei išsilavinusi, savo darbą išmananti ir mylinti pareigūnė, kuri mielai bendrauja su mokiniais. Tokio sutikimo tikrai nesitikėjau :) vyriausybės posėdis patiko: savo akimis pamačiau, kad jie tikrai dirba :) žinias, kurias gavau UAB„ Būsto paskolų draudimas“ būtinai panaudosiu praktiškai. Jeigu turite bėdų, mieli skaitytojai, kreipkitės į mane. Paskutinis pasakojimas finansų ministerijoje sužadino mano patriotizmą...

1 komentaras:

  1. Indre, rašiau Jums, bet gal per senas įrašas buvo, nematėte mano komentaro. Kiek supratau, esate iš Širvintų. Norėčiau su Jumis susisiekti ir papasakoti širvintiškiams apie Jūsų projektą laikraštyje "Krašto neujienos". Gal galite man parašyti savo kontaktus el.paštu va1.vilma@gmail.com
    Ačiū

    AtsakytiPanaikinti